مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 09:222022-03-31سياسي

طرح بزرگی در زمینه کسب و کار «خانواده محور» تدوین و اجرا می شود


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در زمینه کسب و کار خانواده محور هم طرح بزرگی تدوین شده که در سال جاری اجرا خواهد شد.

- به گزارش، انسیه خزعلی شامگاه چهارشنبه در نشست با بانوان فعال در حوزه زنان و خانواده آستان قدس رضوی که در قالب هجدهمین سفر استانی دولت سیزدهم انجام شد، اظهار کرد: در زمینه کسب و کار خانواده محور هم طرح بزرگی تدوین شده که در سال 1401 اجرایی خواهد شد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: به دنبال ایجاد شبکه نخبگانی در راستای تحقق شعار امسال رهبر معظم انقلاب هستیم که در بخش های کارآفرینی، هنر، تولید، دانش بنیانی، اشتغال زایی به خصوص برای زنان فعالیت کنند.

وی بیان کرد: در زمینه طلاق و مسایل پیشگیری از آسیب های طلاق که متاسفانه در خیلی از استان ها و از جمله استان خراسان رضوی رو به افزایش است نیز برنامه هایی را داریم که بانوان می توانند کمک های مؤثری در این زمینه ارائه دهند.

خزعلی افزود: برنامه پیشگیری از آسیب های طلاق هم در برنامه چهار سال اول زوجین قرار می گیرد که این مشاوره ها در سال اول به صورت رایگان است و در سال های بعد برای دهک های یک تا چهار به صورت رایگان است که این مشاوران باید حتماً دارای مجوز باشند و یک هیئت علمی و یک هیئت نظارت بر کار این مشاوران و روانشناسان نظارت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بزرگی در زمینه کسب و کار «خانواده محور» تدوین و اجرا می شود

طرح بزرگی در زمینه کسب و کار «خانواده محور» تدوین و اجرا می شود